پاورپوینت غیر خطی آشوب و پیچیدگی (پاورپوینت)


دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات33
حجم فایل114 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوع فایل: ppt _ pptx

( قابل ویرایش )


قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 33 صفحه

به نام خدا غیر خطی،آشوب و پیچیدگی پویایی های سیستم های طبیعی و اجتماعی آنچه ما از سیستم برداشت می کنیم سیستم ها اشیایی هستند با درجه های متفاوتی از پیچیدگی ،اگر چه آنها غالبا از عوامل مختلفی که با یکدیگر در تعاملند شناخته می شوند.
شناسایی سیستم ها در همه علوم معمول است.
چه طبیعی چه اجتماعی.
از سیستم های مکانیکی فیزیک کلاسیک تا فیزیک کوانتوم نظیر اتم،تا سیستم های علوم زیستی نظیر سلول ،و علوم اجتماعی نظیر محیط اقتصادی ،جمعیت و .
.
.
.
بنابراین تلاش برای انتقال مفاهیم و روشهای علوم طبیعی به علوم اجتماعی در جست و جوی شباهت های خاص بین سیستم های طبیعی و اجتماعی می باشد.
(کوهن 1993) یک حالت سیستم به معنی مجموعه ای از ارزشها در یک زمان مشخص است.
علاقه خاص در پویایی های یک سیستم مشخص، اساسا بوسیله این حقیقت که چه موقع ما در شناخت نمونه در رفتارش موفق می شویم و پس از آن ما می توانیم درباره رفتار آینده سیستم مذکور پیش بینی داشته باشیم،بر اساس تجربیات کسب شده ،توجیه می شود.
در تشریح سیستم و پویایی هایش ،ما از زبانی استفاده می کنیم که از نشانه ها و روابط بینشان تشکیل شده.
ریاضیات ،زبانی است که اغلب برای فرمول بندی قوانین یا بطور عام تشریح مشاهدات واقعیات،بخصوص آنهایی که به فیزیک مربوط می شوند،مناسب است.
علاقه به فرایند های پویایی مشاهده شده در زندگی واقعی به طور قابل ملاحظه ای به توسعه تکنیک های ریاضی از پایان قرن هفدهم کمک کرد.
نظیر تولد دیفرانسیل در ابتدا و سپس پیشرفت قابل ملاحظه مکانیک تحلیلی و فیزیک ریاضیاتی ،رشته هایی که بشدت از معادلات دیفرانسیل استفاده می شد.
و در ابتدا باعث پیشرفت زیاد آن رشته ها شد.
بعد ها مفاهیم ریاضیاتی به رشته های دیگر به جز فیزیک منتقل شد.
خصوصا در اقتصاد ،اولین تلاش ها برای استفاده از معادلات دیفرانسیل به Leon Walras (1874) و سپس Paul Anthony Samuelson(1947) بر می گردد.
فیزیکی نگری :اولین تلاش برای تشریح سیستم ها ی اجتماعی با استفاده ا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب ها: دانلود غیر خطی آشوب و پیچیدگی , تحقیق غیر خطی آشوب و پیچیدگی , مقاله غیر خطی آشوب و پیچیدگی , غیر خطی آشوب و پیچیدگی ,
[ بازدید : 27 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 16 آذر 1396 ] [ 1:35 ] [ یعقوب ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]